Baner zdjęciowy Baner zdjęciowy Baner zdjęciowy Baner zdjęciowy
Prześlij odnośnik znajomemu Drukuj stronę Zapisz w formacie PDF

Powiadom znajomego o artykule





Konkurs na logo DWUP ogłoszony

Pięć tysięcy złotych może wygrać autor najciekawszego, kreatywnego, nowego logo Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

– DWUP to nasza jednostka, która zajmuje się wspieraniem dolnośląskiego rynku pracy, ale nie tylko. Ma do dyspozycji również ogromne fundusze z Brukseli w ramach nowej perspektywy unijnej. Potrzeba wyłonienia nowego projektu logotypu wynika z chęci unowocześnienia wizerunku naszej instytucji. To już nie jest ten sam urząd, co jeszcze kilkanaście lat temu. Nowe logo i otwarcie się na wiele działań związanych z promowaniem przedsiębiorczości to kolejny krok do pokazania, że DWUP się zmienia i korzysta z nowych możliwości  – mówi Andrzej Kosiór, wicemarszałek województwa dolnośląskiego, który objął patronat honorowy nad konkursem.

 - Zmienia się oblicze województwa dolnośląskiego, a także rynku pracy. Chcemy, by nowe logo odzwierciedlało pozytywny charakter instytucji, która pomaga wielowymiarowo Dolnoślązakom – dodaje Ewa Grzebieniak, dyrektor Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

Według organizatorów zmiana logo DWUP wynika nie tylko z chęci unowocześnienia wizerunku, ale przede wszystkim zwiększenia potencjału komunikacyjnego. Na pomysły od wszystkich zainteresowanych – osób prywatnych, firm, czy też studentów - organizatorzy czekają do 21 kwietnia 2016 r.

Konkurs ma charakter dwuetapowy. W pierwszym etapie uczestnicy konkursu przygotują projekt maksymalnie pięciu logotypów. Następnie komisja wybierze najlepsze projekty, które zostaną poddane pod głosowanie pracowników. Autor zwycięskiego logotypu, księgi znaku wraz z wzorami materiałów informacyjno-promocyjnych otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5.000 zł (brutto).
 





 

 

Formularz zgłoszeniowy

Regulamin konkursu

Wrocław, 17 marca 2016 r.

Wyjaśnienia związane z konkursem

Wykonanie: itp.wroc.pl Strony internetowe Wrocław